نحوه قطع تعرفه آزاد اینترنت ایرانسل

how-to-cut-the-free-internet-tariff-of-irancell-pic1

بسته های اینترنتی که ایرانسل در اختیار کاربران خود قرار می دهد تعرفه های مختلفی را شامل می شود. برای مصرف اینترنتی این اپراتور علاوه بر خرید بسته های ساعتی، روزانه، هفتگی، ماهانه به طور محدود می توانید اینترنت به تعرفه آزاد بدون هیچ گونه محدودیتی استفاده کنید.. قیمت اینترنت با تعرفه آزاد ایرانسل خیلی بیشتر از خرید بسته می باشد و بسیاری از کاربران ترجیح می دهند تا این قابلیت را برای خط خود غیر فعال نمایند. از طرفی بسیاری از افراد پس از خرید بسته و اتمام آن متوجه مصرف اینترنت به صورت آزاد نمی گردد به همین علت در صدد قطع تعرفه آزاد اینترنت ایرانسل هستند. برای عدم پرداخت اینترنت با تعرفه آزاد این اپراتور قصد داریم تا نحوه انجام این کار به به دو صورت را برای شما عزیزان بیان نماییم در ادامه با برتر رایانه همراه باشید.

مقاله پیشنهادی : بهترین شیوه های خرید اینترنت ایرانسل برای خط دیگران

روش اول قطع تعرفه آزاد اینترنت ایرانسل

پس اگر بخواهیم از اینترنت با تعرفه آزاد استفاده کنیم باید هزینه زیادی را پرداخت نمایید. علت این امر آن است که قیمت اینترنت آزاد حدود ۲۰ برابر خرید بسته است برای همین بهتر است تا به طور کلی آن را غیرفعال تا احتیاجی نباشد که دغدغه مصرف اینترنت به طور آزاد را داشته باشید. برای این کار یک کدی اپراتور ایرانسل ارائه داده است که برای جلوگیری از مصرف آزاد اینترنت ایرانسل می باشد.

کد  #۳*۲*۳*۵۵۵* را از قسمت کیبورد یا بخش شماره گیری گوشی وارد نمایید. پس از آن منویی نمایش داده می‌شود که باید شماره ۱ را وارد کنید تا دستور تأیید گردد. سپس پیامکی حاوی حذف تعرفه آزاد اینترنت ایرانسل فرستاده خواهد شد. متن آن “مشترک گرامی شما تعرفه طرح کنترل مصرف آزاد را به طور رایگان فعال نموده اید”.

با استفاده از این کار تنها زمانی می توانید از اینترنت استفاده کنید که بسته اینترنتی ایرانسل خریداری نمایید. در واقع وقتی بسته خریداری کنید و آن بسته به اتمام برسد دیگر نگران حساب شدن اینترنت تان به صورت آزاد نخواهید بود.

در صورتی که تمایل دارید تا مجدد اینترنت را با تعرفه آزاد فعال کنید تنها کافیست وارد قسمت شماره گیر گوشی شده و کد زیر را وارد نمایید:

#۴*۳*۵۵۵*

پس از آن باید عدد ۱ را زده و پیامک مبنی بر فعال شدن اینترنت آزاد یا طرح پایه ثانیه ای دریافت کنید، هم اکنون می توانید از اینترنت آزاد استفاده کنید. نکته قابل توجه اینکه شما تنها در روز یکبار می توانید  اینترنت آزاد را فعال و غیر فعال نمایید در صورت انجام این کار باید یک روز سپری شود تاا مجدد بتوانید این کار را انجام دهید.

کنترل و قطع تعرفه آزاد اینترنت ایرانسل از طریق نرم افزار و وب سایت آن

شیوه دیگر آن است که از وبسایت ایرانسل یا اپلیکیشن آن استفاده نمایید.

جهت غیرفعال سازی تعرفه آزاد اینترنت ایرانسل در وب سایت بر روی گزینه سایر زده و در برنامه آن باید بر روی لوگو ایرانسل کلیک کنید.

سپس روی پرونده بزنید و طرح کنترل مصرف آزاد را انتخاب نمایید.

در صورتی که از قبل اینترنت تعرفه آزاد را فعال نموده اید می توانید گزینه غیر فعال سازی طرح کنترل مصرف آزاد را ببینیم پسر روی آن زده و پیام زیر را دریافت خواهید نمود.

” درخواست شما ثبت شده لطفاً تا دریافت پیامک غیر فعال سازی منتظر بمانید”. بعد از دریافت پیامک اینترنت تعرفه آزاد تان غیر فعال خواهد شد.