نحوه مشاهده و تایپ ایموجی ها در کامپیوتر

how-to-view-and-type-emoji-on-computer

ایموجی ها فقط برای تلفن ها نیستند محبوبیت این شکلک ها به دلیل استفاده در پیام رسان های مختلف رو به افزایش است . برخی از خدمات پیام رسان های فضای مجازی شامل یک گالری ایموجی است که می توانید ایموجی را برای افزودن به پیام انتخاب کنید . اما همه سرویس ها دارای لیست ایموجی نیستند و همه وب سایت ها ایموجی را به درستی نمایش نمی دهند . اگر شما از خدمات اینترنتی استفاده می کنید که لیستی از ایموجی را ارائه نمی دهد یا اگر ایموجی در صفحات وب ظاهر نمی شود ، خدمات اینترنتی دیگر نیز وجود دارد که می توانید از آنها برای ارسال ایموجی در یک پیام و تبدیل جعبه های تو خالی در وب سایت ها به ایموجی استفاده کنید .

بیشتر بخوانید : بهترین روش های کم کردن حجم عکس در کامپیوتر

نحوه استفاده از ایموجی های نسخه وب در پیام رسان های مختلف

نحوه مشاهده و تایپ ایموجی ها در کامپیوتر - تصویر دوم

• ایموجی در توییتر

اگر در گوشی اندروید خود پیام های وب را فعال کنید تا از طریق کامپیوتر خود متن را ارسال کنند . علاوه بر پیام های متنی معمولی ، رابط وب حاوی یک گالری ایموجی است که می توانید برای ارسال ایموجی از کامپیوتر به هر تلفن دیگری استفاده کنید . پیام های وب همچنین ایموجی های ارسال شده به شما را نشان می دهد و جعبه های خالی را با ایموجی مربوطه جایگزین می کند . دنبال دکمه ایموجی بروید . بسیاری از پیام رسان های مبتنی بر وب و سیستم عامل های پیام کوتاه مبتنی بر دسک تاپ از ایموجی پشتیبانی می کنند که توییتر نمونه ای از آن است . در گذشته ، برای قرار دادن ایموجی در توییتر نیاز به خدماتی مانند ایموجی داشت . توییتر اکنون حاوی یک گالری ایموجی است که برای قرار دادن ایموجی در توییتر ، نماد صورت را در توییت انتخاب کنید تا گالری ایموجی باز شود .

• ایموجی در فیس بوک و یاهو

فیس بوک و مسنجر گالری ایموجی دارند که ارسال ایموجی از طریق فیس بوک بسیار آسان است . لازم نیست از این گالری های ایموجی استفاده کنید.  برای کپی کردن ایموجی ها می توانید از یک سرویس دیگر استفاده کنید و آن را در یک پیام فیس بوک یا یک پیام مسنجر قرار دهید.

•ایموجی در واتساپ وب و اسکایپ وب

سایر سیستم عامل های پیام کوتاه آنلاین مانند WhatsApp Web و Skype for Web از پشتیبانی ایموجی های نیز برخوردار هستند ، بنابراین می توانید ایموجی ها را از کامپیوتر خود ارسال کنید و ایموجی های ارسال شده به شما را مشاهده کنید .

هم چنین بخوانید : فرق واتساپ با واتساپ بیزینس

نحوه استفاده از تمام شکلک های Skype ، حتی آنهایی که مخفی هستند ارائه دهنده ایمیل شما ممکن است شامل پشتیبانی ایموجی می باشد . برای مثال برای دسترسی به گالری ایموجی در Gmail ، یک پیام جدید بنویسید ، سپس نماد چهره را از نوار ابزار پایین انتخاب کنید.

یک برنامه افزودنی ایموجی را در مرورگر وب خود نصب کنید . اگر یک وب سایت یا خدمات پیام رسانی از ایموجی ها پشتیبانی نمی کند ، به جای ایموجی در یک صفحه وب یک جعبه تو خالی مشاهده خواهید کرد و در سرویس پیام رسانی گالری ایموجی پیدا نمی کنید . برای به دست آوردن ایموجی های در رایانه ، از افزونه مرورگر وب استفاده کنید . برخی از برنامه های افزودنی ایموجی ها را هنگام نمایش در دستگاه های تلفن همراه و برخی دیگر گالری از ایموجی ها را نمایش می دهند .

نحوه مشاهده ایموجی در مرورگر های کامپیوتری

نحوه مشاهده و تایپ ایموجی ها در کامپیوتر - تصویر سوم

⇐ برنامه Chromoji برای Google Chrome هر جعبه تو خالی را در صفحات وب تشخیص می دهد و این جعبه ها را با نماد emoji جایگزین می کند . Chromoji همچنین دارای یک دکمه نوار ابزار است که می توانید برای تایپ کردن شخصیت های ایموجی استفاده کنید. Emojify یک پسوند مشابه است.

⇐در مرورگر فایرفاکس ، از کتابخانه Emoji استفاده کنید تا ایموجی ها را در جعبه متن بچسبانید . کتابخانه ایموجی با ایمیل ، پیام و انواع جعبه متن کار می کند. برای جایگزینی ایموجی های یونیکد با تصاویر عادی آنها در فایرفاکس ، Emoji Everywhere را نصب کنید.

⇐در مرورگر Safari در Mac ، از Emoji Free برای دیدن و تایپ کردن ایموجی در سایت های شبکه های اجتماعی و ایمیل های مک ، پوشه ها ، مخاطبین ، تقویم و موارد دیگر استفاده کنید.

نتیجه گیری :

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ایموجی ها ، به Emojipedia بروید تا دسته های ایموجی ، معانی آنها و تفسیرهای مختلف تصویر را توسط پلتفرم (به عنوان مثال ، اپل ، گوگل ، مایکروسافت ، HTC ، توییتر یا مسنجر) پیدا کنید .