دریافت ریز مکالمات رایتل

receive-fine-conversation-rightel-pic-org

شاید برای شما عزیزان پیش آمده باشد که نیاز به دریافت ریز مکالمات تلفن همراه خود داشته باشید تا بتوانید به یک شماره ، تماس و یا پیامک دسترسی پیدا کنید که اطلاعات آن در گوشی تلفن همراهتان موجود نمی باشد در بسیاری از موارد شخص و در اصل صاحب سیم کارت جهت دریفات ریز مکالمات باید به مراجع قانونی و یا دفاتر خدمات امور مشترکین مراجعه نماید تا مشکل حقوقی خود را رفع نماید . اما اپراتور های تلفن همراه #ایرانسل ، همراه اول ، رایتل و … با شرایطی که به وجود آورده اند این امکان را برای شما عزیزان فراهم کردند تا به راحتی ریز مکالمات خود دست یابند . برای دریافت ریز مکالمات رایتل می توانید طبق آموزش زیر عمل نمایید تا بدون هیچ مشکلی به ریز مکالمه ی خود دست یابید .

بیشتر بخوانید : دریافت ریز مکالمات همراه اول

آموزش دریافت ریز مکالمات رایتل

برای دریافت نمودن ریز مکالمات سیم کارت خود باید برنامه ی رایتل من را دانلود و نصب نموده و وارد کاربری سیم کارت خود شوید . پس از ورود به کاربری طبق مراحل زیر که به شما عزیزان برای دریافت ریز مکالمات رایتل آموزش داده می شود ، عمل نمایید .

۱ – در اولین مرحله باید سه خط بالا سمت راست برنامه ی رایتل من لمس نموده و به بخش مدیریت سیم کارت مراجعه نمایید .

آموزش دریافت ریز مکالمات - تصویر اول

۲- سپس ریز ارتباطات را انتخاب نموده و پس از مطالعه نمودن شرایط ثبت درخواست را بزنید .

آموزش دریافت ریز مکالمات رایتل - تصویر دوم

۳- در این مرحله برای شما عزیزان کد از طریق اپراتور رایتل ارسال می شود.

۴- کد دریافت شده در محل درج کد دریافتی وارد می کنیم و در نهایت نهایی شدن ثبت درخواست را انتخاب کنید .توجه داشته باشید برای پیگیری نمودن کد رهگیری که برای شما در نظر گرفته شده است را در محیطی امن نگه داری کنید .

آموزش دریافت ریز مکالمات رایتل - تصویر دوم

۵ –پس از اتمام مراحل ظرف ۲۴ ساعت آینده برای شما عزیزان ریز مکالمات ۶ ماه قبل تان به ایمیل ثبت شده ی شما ارسال خواهد شد .

برای ثبت ایمیل و یا تغییر دادن ایمیل خود به مدیریت سیم کارت در رایتل من مراجعه نموده و اطلاعات پرونده را انتخاب نمایید . در این بخش می توانید تمامی اطلاعات خود را ویرایش دهید .

مسئولیت هرگونه سو استفاده احتمالی از اطلاعات ارسالی توسط رایتل به پست الکترونیکی ثبت شده در این سامانه بر عهده مشترک بوده و در این خصوص هیچگونه مسئولیتی متوجه شرکت رایتل نخواهد بود .