خروج از بلاک اینستاگرام | آموزش اینستاگرام

exit-from-block-instagram

یکی از شبکه های مجازی که امروزه از محبوبیت زیادی برخوردار می باشد ، اینستاگرام است . در برخی موارد با این مشکل مواجه خواهید شد که امکان فالو و آنفالو کردن افراد وجود نداشته و نمی توانید پستی را لایک کرده و کامنت بزارید . دلیل این گونه مشکلات بلاک شدن از طریق اینستاگرام می باشد که علت های زیادی می تواند داشته باشد . در این مطلب به آموزش خروج از بلاک اینستاگرام خواهیم پرداخت .

بیشتر بخوانید : ریپورت اکانت اینستاگرام

 

دلایل مختلف و راه های خروج از بلاک اینستاگرام

دلایل بلاک اینستاگرام

اینستاگرام برنامه بسیار سخت گیری می باشد که باید قوانین آن را رعایت نمایید . در صورتی که از قوانین آن سرپیچی نمایید دسترسی های شما را محدود خواهد کرد . این برنامه به صورت اتوماتیک افراد خاصی را تشخیص می دهد و گاها پیش می آید که حتی کوچک ترین اشتباه و غیر عمدی شما باعث بلاک شدن اکانت شما بشود و راهی برای خروج از بلاک اینستاگرام نداشته باشید .

• گذاشتن پست های متداول در روز (بیش از ۱۰ پست در یک ساعت) یا پست نذاشتن در مدت طولانی

• اکانت خود را تکمیل نمایید. در صورتی اطلاعات شما عزیزان ناقص باشد اینستاگرام اکانت شما را یک ربات غیر واقعی بشناسد و شما را بلاک نماید .

• از قوانین کپی رایت اینستاگرام آگهی داشته باشید تا مانع از

راه های خروج از بلاک اینستاگرام

خروج از بلاک نرم افزار اینستاگرام معمولا از ۳ ساعت تا ۴ هفته طول خواهد کشید تا مجددا حساب کاربری شما فعال شود . برای انجام شدن سریع تر این پروسه می توانید به اینستاگرام درخواستی بفرستید تا حساب شما را مجددا بررسی کند . روش های متفاوتی برای ثبت درخواست شما وجود دارد که به شرح زیر است :

• زمانی که ACTION BLOCKED را مشاهده خواهید کرد به این منظور است که اکانت شما بلاک شده است  و می توانید با انتخاب گزینه Tell Us به اینستاگرام درخواست خود را ثبت نمایید.

• در اینستاگرام به setting مراجعه نموده و در قسمت search اینستاگرام report a problem را وارد نموده و عبارت Hi, my Instagram account has been suspended. I don’t know the reason for this blockage, but you should know that I’m a real person. Would you please recheck my suspension را سرچ کنید .

روش های دیگر خروج از بلاک اینستاگرام

شما عزیزان می توانید به صفحه ی https://help.instagram.com/contact/740949042640030  مراجعه نمایید و  فرم گزارش حساب هک شده را تکمیل نمایید . در این حالت به اینستاگرام گزارش خواهید داد که حساب شما هک شده است و در حال حاضر در دست صاحب اصلی آن قرار دارد و اکانت شما را از بلاک خارج خواهد کرد . ویرایش بیوگرافی می تواند تاثیر گذار باشد همچنین می توانید اینستاگرام را از سیستم عامل خود پاک نمایید و دوباره نصب کنید .توجه داشته باشید که حتما از اطلاعات خود پشتیبان گیری تهیه نمایید. رمز عبور خود را تغییر دهید و دوباره وارد اکانت خود شوید . در حدود ۴۸ ساعت فعالیت خود را کمتری داشته باشید . در این صورت احتمال رفع بلاک شما بیشتر خواهد بود . مطمئن ترین راه برای رفع بلاک اینستاگرام این است که منتظر باشید تا در گذر زمان خود اینستاگرام بلاک شما را رفع نماید .شما عزیزان می توانید با انجام این روش ها به اینستاگرام اطلاع دهید که اکانت شما بی دلیل ریپورت شده است و در گذر زمان خروج از بلاک اینستاگرام انجام خواهد شد . توجه داشته باشید انجام کار های غیر مجازی که خلاف قانون اینستاگرام است می تواند سبب بلاک شدن اینستاگرام شما بشود .

بیشتر بخوانید : چگونه از طریق اینستاگرام به کسب و کار خود رونق دهیم ؟