تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی | مخصوص مشترکین همراه اول

convert-sim-card-credit-to-permanent

در صورتی که جزء مشترکینی هستید که از سیم کارت های اعتباری همراه اول استفاده می کنید و از خرید شارژ های اعتباری خسته شده اید و یا نمی خواهید حین صحبت با گوشی به دلیل اتمام شارژ مکالمه تان قطع شود بهترین راه تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی است که علاوه بر کم تر شدن هزینه های مکالمه به طور یکجا به پرداخت قبض سیم کارت خود می پردازید . در این مقاله به شما نحوه تعویض سیم کارت اعتباری به دائمی بدون نیاز به خرید سیم کارت جدید را به شما خواهیم گفت .

همچنین مقاله آموزشی سه روش مسدود سازی خط دائمی و اعتباری همراه اول را بخوانید .

نحوه ی تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی همراه اول

شما می توانید با در دست داشتن مدارک شناسایی خود به همراه سیم کارت اعتباری به یکی از نمایندگی های همراه اول ، مراکز تلفن ثابت و فروشگاه های همراه اول مراجعه کنید و فرم مربوط به مشخصات خود و سیم کارت کارت اعتباری پر نمایید و با پرداخت مبلغ صد هزار تومان به راحتی سیم کارت اعتباری به دائمی تبدیل نمایید .

شرایط تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی به چه صورت است ؟

برای این کار ابتدا موارد زیر را بخوانید و با شرایط تبدیل سیم کارت اعتباری و دائمی آشنا شوید :

این شرایط برای تمامی سیم کارت های اعتباری همراه اول ممکن می باشد .

حداقل ۶ ماه باید از زمان فعال سازی سیم کارت اعتباری تان گذشته باشد .

هنگام تبدیل باید سیم کارت اعتباری در حالت فعال باشد .

جهت حل هرگونه مشکل نرم افزاری کامپیوتری بر روی رایانه کمک کلیک کنید   . کارشناسان ما آماده پاسخگویی به مشکلات تان هستند .

اقدام به تبدیل سیم کارت اعتباری و دائمی از طرف صاحب سیم کارت یعنی کسی که سیم کارت به نام او فعال است ، ممکن می باشد .

در صورتی که این اقدام از طرف شخص دیگر باشد شرکت ارتباطات می تواند سیم کارت رابه حالت اعتباری تغییر وضعیت دهد و شخص اقدام کننده به تبدیل غیر مجاز را به پرداخت جریمه آن وادار نماید .

در صورتی که اعتبار در سیم کارت اعتباری تعویضی بیشتر از هزینه تبدیل سیم کارت باشد این اعتبار هدر نمی رود و در اولین دوره ، قبض به حساب بستانکاری مشترک منتقل می شود .

اگر بر روی سیم کارت مشترک بسته اینترنتی فعال باشد در صورت تبدیل سیم اعتبار بسته بر روی سیم کارت دائمی ارائه می گردد و به سیم کارت تعویضی منتقل می شود .

در صورتی که سیم کارت اعتباری به دائمی تبدیل تا ۶ ماه بعد از آن امکان نقل و انتقال سیم کارت تان به هیچ عنوان وجود ندارد .

توجه داشته باشید که هنگام انتقال سیم کارت باید تمامی مفاد قرار داد مربوط به سیم کارت دائمی را رعایت کنید . حتماً بعد از پر کردن فرم حتماً قبل از امضا ابتدا مفاد قرار داد اشتراک سیم کارت دائمی در سایت اصلی همراه اول به طور کامل مطالعه نمایید .

امضای این قرار داد به منزله ی این است که شما تمامی شرایط این مفاد را پذیرفته اید .

فقط این انتقال مربوط به سیم کارت همراه اول است و دیگر مشترکین سیم کارت های دیتا ، درسا ، گردشگری ، زائر ، حقوقی ، سازمانی ، همگانی و روستایی امکان تغییر به دائمی را ندارند .

در صورتی که بخواهید از صورتحساب خود مطلع شوید یا اقدام به پرداخت قبض خود نمایید ، می توانید از طریق سرویس های مختلف نظیر درگاه های *۱# ، *۱۰#  و یا از طریق سامانه ۹۹۹۰ به طور ۲۴ ساعته اقدام نمایید .