رمز و راز های داشتن شخصیت جذاب

the-secrets-of-having-an-attractive-personality-pic3

بسیاری از افراد دوست دارند که یک شخصیت کاریزماتیک به خصوص در محل کار خود و میان دوستان داشته باشند و در هر اجتماعی که وارد می شود نگاه ها به آن ها باشد. برای داشتن شخصیت جذاب و به نوعی شخصیت آهنربایی می بایست تا دایره اجتماعی خود را گسترده کنید و با افراد بیشتری دوست شوید. از طرفی موقعیت های مدیریتی و اجتماعی خود را به سمتی بکشانید تا بتوانید اعتماد دیگران را جلب کنید. این ویژگی ها به راحتی روی افراد تأثیر گذاشته و کاری کنید که دیگران خودشان را با ایده های تان وقف دهند . در این مقاله از برتر رایانه که در زمینه بهبود جذابیت فردی و اجتماعی می پردازد در رابطه با داشتن ویژگی های شخصیتی و جذاب اطلاعات مفیدی را خدمتتان ارائه خواهیم داد با ما همراه باشید.

ویژگی های رفتاری افراد با شخصیت جذاب

خیلی از افراد هستند که از طریق ظاهر فیزیکی و تیپ خود تلاش به جذب دیگران دارند. به طور معمول جذابیت اصلی به اعتماد به نفس و شخصیت ما بستگی دارد و در واقع جذاب بودن و شخصیتی جذاب داشتن فراتر از ظاهر و دید افراد می باشد. جذابیت نه تنها موجب پیدا کردن یک شریک عاطفی خوب مشوند بلکه که موجب جذب ما به کار با افراد خاص ، به رابطه دوستانه خاص ، انواع ایده های خاص و … خواهد شد ‌.

جذاب ترین رفتار ها به میزان دسترسی بودن افراد و اعتماد به نفس آنها باز می گردد. در دسترس بودن در روابط مختلف مثل یک رابطه تجاری، رابطه بلند مدت دوستانه و رابطه عاشقانه با یکدیگر فرق دارد و باید از آن بهترین حالت و میزان در دسترس بودن را نشان داد. فرق ندارد که این امر در حوزه کاری، تجاری، مهمانی، معمولی و قرار عاشقانه باشد. باید به دیگران نشان دهید که با آن آنها می خواهید ارتباط بگیرید، صحبت کنید و یک رابطه را آغاز کنید. یک مفهوم در روانشناسی وجود دارد که به آن تقویت سیگنال می گویند. به بیان ساده‌ تر تقویت سیگنالی زمانی است که افراد فکر می کنند سرنخ ‌هایی که به دیگران می دهند برای آنها واضح و مشهود است اما در حقیقت این طور نیست.

ویژگی های رفتاری افرادی با شخصیت جذاب

برای نشان دادن این عملکرد مرحله عملی آن را اجرا نمایید به گونه ای که وقتی در یک محفل اجتماعی حاضر شدید به دیگران بگویید که چرا آنجا هستید و به دنبال چه چیزی می گردید.

برای داشتن شخصیت جذاب زبان بدن گشاده داشته باشید و در صورتی که بدن خودتان را ببندید برای دیگران غیر قابل دسترس به نظر می ‌رسید. حالتی مثل جمع کردن دست، نگه داشتنی لیوان نوشیدنی رو به روی شکم، چک کردن گوشی موبایل در مقابل قفسه سینه، نگه داشتن کیف در زیر بغل که این موارد باعث می شود تا زبان بدن شما بسته به نظر بیاید و به طور ناخود آگاه دیگران جذب شما نخواهند شد.

برای جذاب تر شدن بهتر است به جای توجه کردن به ظاهر خود زبان بدن تان را تغییر دهید. تحقیقات در رابطه با زبان بدن نشان دهنده این است که باز نگه داشتن حالت پاها، قفسه سینه و شکم باعث افزایش جذابیت فرد خواهد داشت. به این نکته توجه کنید که جذاب تر از هر گونه لباس زبان بدن گشاده است که این امر میان زنان و مردان با یکدیگر فرق دارند.

چگونه شخصیت جذاب مردانه داشته باشیم؟

تا حالا به این فکر کردید که به شخصیت و جذابیت خود به عنوان یک مرد چه امتیازی می دهید؟ در ادامه مواردی را بیان خواهیم نمود که باعث می شود که سطح جذابیتت تان افزایش یابد با ما همراه باشید.

چگونه شخصیت جذاب مردانه داشته باشیم؟

داشتن ظاهر شلخته بزرگترین مشکل ارتباطی به حساب می‌آید پس قبل از اینکه به فردی نزدیک شوید سعی کنید ظاهری شیک و مرتب داشته باشید.

ناخن های تان را چک کنید تا تمیز باشد، سوهان کشیدن و تمیز نگه داشتن ناخن راهکاری عالی برای افزایش جذابیت است.

نفس خود را خوشبو نمایید زیرا وحشتناک ترین چیز بد بوی دهان است. سعی کنید پیش از بیرون رفتن زبان و دندان تان را مسواک بزنید. با خوردن خوش بو کننده دهان خوشبو داشته باشید.

لباس های تان را از قبل آماده نمایید، لازم نیست که کت و شلوار بپوشید اما تلاش کنید که یک لباس جذاب تن کنید تیشرت و پیراهن خود را از قبل اتو کرده کفش هایتان را تمیز کنید و مرتب و شیک باشید.

موهای خود را آراسته و مرتب نمایید، در هر صورت باید به دنبال مدل مویی باشید که به صورت شما بیشتر بیاید و همیشه آن را مرتب نگه دارید.

استفاده از عطرهای آرامبخش را فراموش نکنید. طبق تحقیقات خانم‌ها معمولاً به بویی شبیه بوی پودر بدن و بوی شبیه خیار جذب میشوند. البته شما نمی توانید بوی خیار دهید اما سعی کنید به دنبال بو های ملایم و لطیف باشید.

همواره در مرکز توجه باشید زمانی که وارد گروهی می شوید با اعتماد به نفس با افراد رفتار کنید. نزدیک شدن مستقیم به آنها شاید بهترین انتخاب نباشد اما سعی کنید وقتی وارد گروهی شدید همیشه در مرکز گروه قرار بگیرید. همواره برای داشتن شخصیت جذاب مردانه موارد زیر را فراموش نکنید:

مثل یک رهبر گروه باشید و مقابل کسی نایستید و در برابر کسی جبهه نگیرید.

به گونه ای رفتار کنید که ارزش تان در گروه بالا باشد.

اگر حس می کنید فعلاً اعتماد به نفس وارد شدن به گروه جدید را ندارید اشکال ندارد روی خودتان کار کنید.

چگونه شخصیت جذاب زنانه داشته باشیم؟

داشتن شخصیت جذاب زنانه نیازمند ارسال سیگنال های صحیح به عنوان یک زن جذاب می باشد که در ادامه به شما خواهیم گفت.

چگونه شخصیت جذاب زنانه داشته باشیم؟

برای تکمیل تیپ خود سعی کنید کفش های پاشنه دار بپوشید. بسیاری از آقایان و هم خانم ها عاشق پاشنه کفش هستند. صدای پاشنه کفش صدای بسیار جذابی است مخصوصا اگر بر روی یک زمینه سرامیکی راه بروید. داشتن کفش نسبتاً پاشنه دار قد و قواره و جذاب تر نشان می دهد و قوسی به کمر شما خواهد داد که شکل بدنه شما را زیباتر می کند.

در هر لحظه ‌ای سعی کنید خودتان را کنترل کنید و هنگامی که لحظات خوش و سرگرم‌ کننده‌ ای دارید به یکباره جو گیر نشوید. با این حال خانم های زیادی را مشاهده کردیم که مخصوصاً در سنین پایین وسط یک جمع پر از شادی و سرگرمی به یکباره خشونت از خود نشان نمی دهد و شاید از طریق شوخی به دیگران ضربه بزنند. اما بهتر است این رفتار را نداشته باشید، راه حل این است که کمی دورتر بایستید و به آرامی حرکت را انجام دهید تا به کسی آسیب وارد نشود. شما می توانید با ضربه زدن به شونه دیگران با آنها ارتباط بگیرید. مراقب باشید که حرکت کنترل نشده از خودتان نشان ندهید.

خوبی های تان را نشان دهید، برای این کار می توانید از طریق راه های مختلف سیگنال جذابیت ارسال کنید. جهت نشان دادن زمینه جذابیت خود کف دستتان را نشان داده و آن را پنهان نکنید.

استفاده از عطرهای خوشبو و خوش رایحه تأثیر بسیار زیادی در جذابیت تان خواهد داشت. زمانی که خانم ها بویی شبیه به کدوتنبل ترکیب شده با لاوندر بدهند قطعاً ۴۰ درصد جذابیت شان برای مردان افزایش پیدا می کند.

گلگون باشید زیرا مردان به کسانی جذب می شوند که جریان خون در صورتشان مشخص باشد. این موضوع برای جنس مخالف جذابیت زیادی ایجاد میکند به همین علت است که خانم ها رژ گونه استفاده میکنند، پس سعی کنید گونه و لب هایتان را سرخ نگه دارید.