معرفی یکی از بهترین مجموعه های پخش پلاستیک ایران

محصولات بازن پخش پلاستیک آریا

پخش پلاستیک آریا در سال ۱۳۸۵ با مدیریت برادران کیانی به صورت حرفه ای فعالیت خود را در زمینه فروش لوازم پلاستیکی لوکس و حراجی و همچنین لوازم آشپزخانه و بهداشتی در بازار بزرگ تهران و خیابان مولوی آغاز کردند و به لطف و مدد خداوند و تلاش و پشتکار و کسب اعتبار در میان کسبه و مشتریان و خریداران پلاستیک ، توانستند به پخش عمده پلاستیک در تهران تبدیل شوند. با توجه با گسترش فعالیت های پخش پلاستیک آریا در زمینه فزوش لوازم پلاستیکی آشپزخانه و بهداشتی ساختمانی ، برادران کیانی تصمیم به گسترش بیشتر حرضه فعالیت خود گرفتند و موفق به راه اندازی پخش پلاستیک آریا در محدوده بلوار امام رضا ، بازار بزرگ خاورشهر شدند.

با توجه به اجناس مختلف و قیمت مناسب و شرایط خوب جذب مشتری ، برادران کیانی به موفقیتی جدید دست یافتند و توانستند به عنوان پخش پلاستیک برتر در بازار خاورشهر تبدیل شوند.

پخش پلاستیک آریا

  • گارانتی و ضمانت محصولات پخش آریا

علاوه بر لوازم لوکس آشپزخانه و لوازم پلاستیکی ، شما می توانید بهترین و با کیفیت ترین بلور ها و همچنین اجناس سفالی را در پخش پلاستیک آریا تهیه کنید. تمام اجناس عرضه شده در پخش عمده پلاستیک با ضمانت و گارانتی شرکت بوده و از بهترین مواد و جدیدترین رنگ های سال تهیه شده اند.

با تماس به شعبه پخش پلاستیک در تهران آریا می توانید اجناس مورد نظر خود را سفارش دهید و پخش آریا این تعهد را می دهد که در کمترین زمان ممکن سفارشات را به سراسر ایران ارسال کند.

شما می توانید از طریق تماس با پخش عمده پلاستیک آریا از مشاوران ما به صورت رایگان مشاوره بگیرید و حتی سفارشات خود را به صورت تلفنی مطرح کنید و در کمترین زمان ممکن سفارش خود را تحویل بگیرید همچنین می توانید از طریق تلگرام و یا اینستاگرام با مجموعه آریا در ارتباط باشید. علاوه بر مشاهده اجناس و لیست قیمت ، به صورت اینترنتی سفارش خود را ارسال کنید.

امید است که با کسب رضایت شما مشتریان گرامی بتوانیم روز به روز به درجات بالاتر در زمینه فروش محصولات پلاستیکی در یکی از با اعتبارترین مجموعه های پخش پلاستیک در تهران دست پیدا کنیم.

  • شماره های تماس پخش آریا:

۰۹۱۲۸۰۶۳۳۹۴ – ۰۹۱۲۵۹۷۵۰۷۵

۰۲۱-۵۵۱۵۷۷۳۸