چگونه در اکسپلور اینستاگرام دیده شویم ؟

how-to-see-in-explorer-instagram-pic-2

صفحه ی اکسپلور اینستاگرام صفحه ی محبوب کاربران اینستاگرامی می باشد ؛ به این معنی که جهت انتشار پست ها و ویدیوهای تان تنها مشاهده یا بازدید پست هایتان محدود به فالوورها و دنبال کنندگان تان نمی شود بلکه بسیاری از افراد نیز می توانند پست و ویدئوی منتشر شده شما را از صفحه ی اصلی اینستاگرام مشاهده نمایند . در صورتی که از کاربران اینستاگرامی می باشید و بخواهید پست های تان در این صفحه نشان داده شود و به تعداد فالوورهایتان افزوده شود می توانید تنها با چند ترفند آسان که در این مقاله از برتر رایانه خواهید آموخت در این صفحه پر بازدید دیده شوید . برای افرادی که از این اپلیکیشن محبوب برای کسب و کار های اینترنتی استفاده می نمایند پیشنهاد می شود از این قابلیت استفاده نمایید ، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید .

بیشتر بخوانید : بهترین روش ورود به اینستاگرام با مرورگر گوگل کروم

نحوه ورود به اکسپلور اینستاگرام

برای وارد شدن به اکسپلور اینستاگرام ابتدا باید به نکاتی توجه نمایید که هنگام انتشار پست و ویدئو های تان با نتایج بهتری رو به رو شوید ، این نکات شامل موارد زیر می باشد :

۱-استفاده از هشتگ ها و لوکیشن های رایج

استفاده از هشتگ های رایج در زیر پست هایی که می خواهید به اشتراک بگذارید شانس شما را تا حدودی در دیده شدن در اکسپلور ایسنتاگرام افزایش می دهد . به کار بردن هشتگ در صفحه اینستاگرام این امکان را به شما می دهد که در سیل عظیمی از پست های انتشاری به راحتی پست تان دیده شود . توجه داشته باشید هشتگ هایی به کار ببرید که مرتبط با پست انتشاری تان باشد ، هشتگ ها ی اینستاگرام در هر پست حداکثر ۳۰ عدد و توصیه اینستاگرام ۱۱ عدد در هر پست می باشد تعداد بالای هشتگ علاوه بر آزار دهنده برای مخاطبین امکان جریمه شدن از طرف اینستاگرام وجود دارد و هم چنین اینستاگرام می تواند به عنوان اسپم آن را بشناسد .

انتخاب محتوای اکسپلور اینستاگرام بر چه اساسی است ؟

۲-ارتباط بیشتر با فالوور ها

پیشنهاد می شود که هنگام انتشار پست تان در صورتی که از طرف فالوور هایتان کامنت و دایرکت دریافت می کنید در همان زمان اولیه پاسخگو باشید و دنبال کننده هایتان را ترغیب کنید تا دوستان و آشنایان شان در زیر پس تان تگ نمایند با این روش احتمال دیده شدن تان در اکسپلور اینستاگرام افزایش می یابد .

۳-ارسال پست در زمان مناسب

با استفاده از تحقیقات انجام شده در صورتی که در زمان مناسب پست های تان را به اشتراک بگذارید احتمال بازدید در اینستاگرام بیشتر می شود . برای اینکار ابتدا اکانت یا حساب کاربری تان را در اینستاگرام روی حالت بیزینس قرار دهید ، سپس در قسمت فالوور ها گزینه Insight اطلاعات لازمه را وارد کنید . این اطلاعات موجب می شود شما بتوانید مخاطبان تان را بهتر بشناسید و زمان مناسب برای پست گذاری برایتان تعیین شود . نکته قابل توجه اینکه با لوکیشن کردن مخاطبان تان نیز شانس تان را برای دیده شدن بالا ببرید .

آسان ترین راه جهت دیده شدن در اکسپلور اینستاگرام

آسان ترین راه جهت دیده شدن در اکسپلور اینستاگرام

حالا با استفاده از چند روش بالا و کار آمد وارد شدن به اکسپلور برایتان آسان تر می شود . اما بهترین روش برای دیده شدن در اکسپلور اینستاگرام این است که حتماً نسخه اینستاگرام تان به روز باشد و با توجه به اینکه هر پست و ویدئو اکسپلور شده در اینستاگرام بر اساس موقعیت مکانی کاربر نمایش داده می شود می توانید بدون استفاده از تگ ها و تنها با تنظیم نمودن لوکیشن در اکسپلور دیده شوید .

انتخاب محتوای اکسپلور اینستاگرام بر چه اساسی است ؟

اساس محتوای نمایش داده شده در اکسپلور اینستاگرام داده ها می باشد . به این معنی که هر محتوایی که در اکسپلور پیج اینستاگرام هر فردی نمایش داده می شود بر اساس لایک ها و صفحاتی است که کاربر آن را جست و جو کرده و به عنوان دنبال کننده در پیچ های دیده شده می باشد . به طور کلی الگوریتم خالص برای انتخاب محتوای اکسپلور مشخص نیست اما می توان گفت اینستاگرام طبق قوانین زیر عمل می نماید :

• محتوای نشان داده شده بر حسب پست هایی است که مورد علاقه کاربر بوده است .

• محتوای نشان داده شده بر اساس پست هایی می باشد که بسیاری ارز کاربران با آن درگیر هستند .

• محتوای نشان داده شده بر اساس پست هایی است که کاربر این صفحات را فالو نموده است .

در نتیجه در صورتی که بخواهید در اینستاگرام دیده شوید باید به این نکته توجه نمایید که مخاطبانتان چه پست هایی را دوست دارند ، پیج اینستاگرام تان یک پیچ شخصی یا بیزینسی است ، چه پست هایی در صفحه تان بیشترین لایک و بازدید را داشته است . با رعایت همین نکات به راحتی می توانید وارد اکسپلور اینستاگرام شوید و مخاطبین تان را نیز راضی نگه دارید .