حذف لینک های پیشنهادی مروگر کروم در گوگل کروم

removing-suggested-chrome-browser-links-in-google-chrome

قابلیت هایی که در مرورگر کروم قرار دارد این امکان را برای کاربران فراهم کرده است که به راحتی وارد سایت های مختلف شوند و به نوعی وب گردی و دسترسی به سایت ها را را برایشان آسانتر نموده است . نشان دادن آدرس وب سایت های مختلفی در آدرس بار حداقل چندین بار سرچ نموده اید کارتان را برای دسترسی به سایت مورد نظر راحتتر می نماید . به گونه ای که می توان با زدن یک یا دو حرف از آدرس سایت در زیر آدرس بار نمایش داده می شود . به طور مثال با تایپ حروف P…b…t کروم به شما Pcbartar.com را پیشنهاد خواهد داد .

جهت مواجه با مشکل نرم افزاری کامیپوتر بر روی رایانه کمک کلیک کنید و با کارشناسان برتر رایانه تماس بگیرید .

روش اول جهت حذف لینک های پیشنهادی مرورگر کروم

در حین اینکه دسترسی آسان تر می شود مشکلاتی دیگری را نیز دارد . در صورتی که شما برای ورود به یک سایت آدرس سایت های دیگر نیز در آدرس بار نمایش داده می شود و شما میل به نمایش این آدرس ها نباشید و یا اینکه سیستم تان به گونه ای است که در اختیار دیگران نیز قرار می گیرد .پیشنهاد می کنیم جهت حفظ امنیت شخصی لینک های پیشنهادی مرورگر کروم را حذف نمایید .

در ادامه مطلب به شما نحوه حذف لینک های پیشنهادی مرورگر کروم در گوگل را خواهیم گفت در ادامه با ما همراه باشید .

روش اول جهت حذف لینک های پیشنهادی مرورگر کروم

راحتترین روش این است که هنگام جست و جوی سایت در آدرس بار و نمایش کلمات سایت های پیشنهادی دیگر بر روی سایت پیشنهادی که می خواهید پاک شود با فلش پایین صفحه کلید را بر روی لینک آدرس بیایید و سپس کلیدهای ترکیبی Del+Shift را بزنید .

در صورتی که از یک آدرس اینترنتی چندین پیشنهاد دارید می توانید تمامی آن ها را به ترتیب پاک کنید . این روش و فرآیند انجام آن دائمی نیست و امکان این که زمان طولانی از وقتتان را بگیرد بسیار است . روش دیگر در ادامه مطلب

روش دوم جهت حذف لینک های پیشنهادی مرورگر کروم

این روش سریع تر از روش قبلی است که از طریق تاریخچه مرورگر می توانید به یک باره تمامی لینک های پیشنهادی را پاک کنید . برای این کار در صفحه مرورگر بر روی علامت سه نقطه تپ کنید . گزینه More Tools را زده سپس گزینه Clear browsing data را انتخاب نمایید .

توجه داشته باشید که با زدن دکمه های ترکیبی Ctrl+Shift+Delete نیز می توانید این صفحه را باز کنید .

گزینه ی Browsing history را علامت دار کنید و تیک بقیه گزینه ها را نیز بردارید . در قسمت Time Range شما می توانید انتخاب کنید از چه زمانی به بعد هیستوری جست و جوی مرورگر خود را پاک کنید . با انتخاب زمان مورد نظر گزینه Clear data را انتخاب کنید .

با انجام یکی از روش های بالا می توانید به حذف لینک های پیشنهادی مرورگر کروم سیستم تان را هر وقت که بخواهید حذف نمایید .