شیوه های پنهان کردن پیام در اینستاگرام

turn_off_comments_on_instagram

با توجه به روز رسانی هایی که شبکه اجتماعی محبوب ایرانی اینستاگرام انجام می دهد ی;سری از الگوریتم‌ هایی به برنامه می افزاید که باعث میشود تا کاربران بیشتر بتوانند از قابلیت های اینستاگرام در جهت ارتباط بهتر با دیگر کاربران بهره مند شوند. یکی از قابلیت های مهم اینستاگرام ارسال پیام می باشد که برخی از افراد ترجیح می دهند تا به دلایلی پیام ها و چت های خود را پنهان کنند. برای پنهان کردن پیام در اینستاگرام شیوه های مختلفی وجود دارد که برخی از شما تعدادی از آنها را می دانید. اما برخی دیگر از کاربران اطلاعی در رابطه با این مورد ندارند. به سبب همین امر این مقاله از برتر رایانه را جهت آموزش این شیوه ها اختصاص داده ایم پس در ادامه با ما همراه باشید.

نحوه پنهان کردن پیام در اینستاگرام

گاهی اوقات به علت این که افراد تمایل دارند تا از حریم خصوصی شان را از اطرافیان و نزدیکان خود حفظ نمایند تمایل به پنهان کردن پیام و چت های خود با فرد دیگر در اینستاگرام دارند. برای این امر می توانید از قابلیت vanish mode استفاده نمایید. برای فعال سازی این قابلیت که باعث می‌شود شما بعد از خوانده شدن و بستن صفحه چت پیام رسان حذف شود ابتدا باید وارد صفحه اینستاگرام خود شویم.

در بخش صفحه چت تان پیامی را که میخواهید مخفی کنید برگزینید.

اکنون از پایین صفحه به سمت بالا بکشید تا vanish mode فعال گردد.

علاوه بر این قابلیت با تغییر نوع اکانت نیز می توانید چت های خصوصی خود را در اینستاگرام مخفی نگه دارید. از این رو اکانت  professional اینستاگرام این امکان را به کاربر می‌دهد تا چت های خود را به General انتقال دهد. پس از انتقال اگر حساب کاربری تان به حالت حساب شخصی عوض شد چت تان پنهان می گردد.

برای پنهان کردن پیام در اینستاگرام از دایرکت مخفی آن روی عکس پروفایل خودت تب کنید.

بعد از آن بر روی منوی سه خط در گوشه بالای سمت راست بزنید.

وارد بخش تنظیمات شده و بر روی Account ضربه بزنید.

حال بر روی switch to Professional بزنید.

مراحل خواسته شده را تایید کرده تا اکانت تان عوض شود.

زمانی که تغییرات انجام شده وارد قسمت چت اینستاگرام شده و بر روی پیام مورد نظر تان را فشار دهید و چند ثانیه نگه دارید.

حال Move to General را انتخاب کنید.

مسیر زیر را انجام دهید:

Settings > Account > Switch Account Type

اکنون گزینه Switch to a personal account انتخاب کرده و زمانی که وارد بخش چت شوید دیگر آن چت به وجود نخواهد داشت.

پیام های پنهان شده در اینستاگرام به کجا می رود؟!

پس از انجام این عملیات با موفقیت برای بسیاری از کاربران این سوال پیش خواهد آمد که پیام های مخفی شده در اینستاگرام وارد چه بخشی از اینستاگرام خواهد شد.. باید بدانید که در قسمت  Generalحالت جدید اکانت باقی خواهد بود. در نتیجه قادر خواهید بود مجدداً آن را برگردانیم ولی از طرفی به علت شخصی بودن حساب کاربری اینستاگرام این بخش را ندارد و شما در حالت شخصی اکانت نمی توانید دسته بندی را ببینید برای همین چت موردنظرتان نشان داده نخواهد شد.

در صورتی که بخواهید چت را برگردانید مجددا اکانت را به Professional/Business تغییر داده و سپس چت را از  General به Primary منتقل نمایید.

با استفاده از توضیحات ذکر شده دیگر قادر خواهید بود که هر پیامی در اینستاگرام تان از طرف دیگران دیده نشود را پنهان و مخفی کنید. در صورت هرگونه نظرات، انتقادات و پیشنهادات می‌توانید در بخش دیدگاه‌ ها با ما در میان بگذارید تا در اسرع وقت به آن رسیدگی شده و در صورت هرگونه سؤال به آن پاسخ داده شود.