رفع مشکل کار نکردن لوکیشن اینستاگرام | آموزش اینستاگرام

fixed-problem-not-working-location-instagram

اینستاگرام به عنوان یک برنامه مجازی جهت اشتراک گذاری عکس و فیلم و هم چنین یک فضای مناسب برای معرفی و رشد کسب و کارهای تجاری با تبلیغ و معرفی برند های تجاری مختلف می باشد . کاربران اینستاگرام برای گسترش بیزینس خود می توانند با اشتراک گذاری محصولات خود به درصد بالایی از فروش دست یابند . در این زمینه این برنامه جهت بهتر دیده شدن کاربران تجاری خود قابلیت هایی را در اختیارشان قرار داده که یکی از این قابلیت ها افزودن موقعیت مکانی است که با این کار افراد دیگر می توانند به راحتی محل تجارت و شغل شما را پیدا نمایند و بفهمند در کجا قرار دارید . اگر موقعیت مکانی یا لوکیشن اینستاگرام شما روی گوشی کار نکند در کسب و کار یا پست های شخصی شما تأثیر می گذارد در این مقاله به رفع این مشکل می پردازیم .

بیشتر بخوانید : رفع مشکل نصب نشدن اینستاگرام در اندروید | رفع خطای کد ۵۰۴

راه حل دوم جهت رفع مشکل کار نکردن لوکیشن اینستاگرام

راه حل اول جهت رفع مشکل کار نکردن لوکیشن اینستاگرام

دسترسی به موقعیت مکانی را در تلفن خود فعال کنید

یکی از دلایلی که اینستاگرام نمی تواند مکان شما را پیدا کند به این دلیل است که شما به برنامه اجازه ندادید از خدمات موقعیت مکانی در تلفن خود استفاده کند . اینستاگرام برای اینکه بتواند مکان دقیق خود را ارائه دهد ، باید از سیستم GPS از مکان یاب تلفن شما استفاده کند و بدون این اجازه ، مکان هایی که اینستاگرام می خواهد را نشان نمی دهد .

برای رسیدگی به این مسئله که هیچ مکانی در اینستاگرام یافت نشد ، باید از برنامه خارج شوید و به تنظیمات تلفن خود بروید. به بخش خدمات موقعیت مکانی بروید و دسترسی به موقعیت مکانی یا لوکیشن اینستاگرام را فعال کنید .

راه حل دوم جهت رفع مشکل کار نکردن لوکیشن اینستاگرام

حساب فیس بوک را از اینستاگرام جدا کنید

اگر اخیراً حساب فیس بوک خود را غیرفعال کرده اید ، این می تواند دلیل دیگری باشد که نشان می دهد مکان اینستاگرام هیچ نتیجه ای در گوشی شما نشان نمی دهد . این دو برنامه معمولاً با هم در ارتباط هستند و غیر فعال کردن حساب فیس بوک شما ممکن است در اضافه کردن لوکیشن اینستاگرام شما هنگام اشتراک گذاری  عکس و … را دچار مشکل کند .

برای رفع مشکل کار نکردن لوکیشن ، موقعیت مکانی خود را که برای قطع ارتباط حساب Facebook خود از اینستاگرام جدا کنید . برای اینکار به تنظیمات دستگاه خود بروید و بخش حساب مرتبط را پیدا کنید و به صورت دستی اکانت فیس بوک خود را از اینستاگرام خود جدا کنید.

راه حل سوم جهت رفع مشکل کار نکردن لوکیشن اینستاگرام

تلفن خود را مجدداً راه اندازی کنید

این یک راه حل ساده دیگر برای رفع مشکل کار نکردن لوکیشن در اینستاگرام است. قبل از اینکه هرگونه اقدامات پیچیده ای را امتحان کنید ، تلفن خود را ریستارت و مجدداً راه اندازی کنید و برنامه اینستاگرام را نیز راه اندازی کنید و سپس یک عکس را با برچسب مکان بارگذاری کنید.

برنامه را حذف کنید

ایسنتاگرام را حذف و مجدداً نصب کنید که این کار می تواند راه حل دیگری برای رفع کار نکردن لوکیشن اینستاگرام بر روی گوشی تان باشد . از این رو با حذف برنامه و دانلود آخرین نسخه اینستاگرام به شما کمک می کند تا مشکل عدم نمایش مکان ها رفع شود .

برای حذف برنامه ، روی نماد اینستاگرام در اصفحه اصلی خود نگه دارید و برای حذف آن روی X ضربه بزنید . به اپ استور در آیفون و گوگل پلی در گوشی اندروید  بروید و آخرین نسخه اینستاگرام را نصب کنید . با این کار مشکل رفع شده و اکنون می توانید مکان خود را هنگام بارگذاری عکس اضافه کنید.

این نکات به شما کمک می کند یک بار و برای همیشه این مشکل را رفع کنید .